Pages

Tuesday, August 31, 2010

Enfagrow Gift

Akhirnye berjaya jugak aku mengumpul 5/6 buah buku Enfagrow (Discovery & Learn) nih." Adoii..mummy, mau beli susu ka, mau beli buku."..Hehe. Neway..aku pun tak tau la nape aku suke ngn buku nih. Maybe sebab buku ni tak de juai kat POPULAR mahupun di Kinokuniya tapi buku ni de juai kat YAT FONG je (bukan kedai buku ok). Hehe...Yang bagus nye buku ni, bukan la budak2 je boleh belajar..mummy2 & daddy2 pun bleh jugak la mengulit kenangan mase study2 di sekolah rendah dulu. Ok..antara collection yg aku dapat beli:
Yang lagi sebuah, aku tak sempat beli.Ishh2..sebab susu irfan lambat sgt abis la...

So..far aku belom lagi rasmi lagi buku ni kat Irfan. Bukan pe..die tak pandai lagi nk gune kan tool2 yg de kat dalam tu. Balik2..di gigit2 nye buku tu..Dari pada dapat tahan 4/5 tahun, tinggal 4 /5 hari je kan.Nih la buku2 yg aku cite kat atas td:

Ok..yg lain nye buku ni sebab die de 3 "tool" yang kite leh gune:


1. X-ray Eye
2. Giant Eye
3. Power Eye





1. X-Ray Eye

- Yang ni kire macam alat untuk x-ray la. So kite boleh la nampak mende2 yang tersembunyi tu. Contoh cam kat lam gambar tu..nampak tak yg kuning2 tu..Hehe..




2. Giant Eye

- Tool yang ni cam biase la..cam kanta pembesar la.





3. Power Eye

- Tool yang ni kire macam touch light gitu. So..kat canvas depan tu die gelap kan..n kite boleh la main suluh2 kan. Tp..sebenarnye tool tu kertas je.



So..nampak gayenye, sekarang ni mummy die la yang buat revision dulu.Hehe...Nanti ibu kasi irfan plak ye.Hehe

No comments:

Post a Comment